måndag 2 mars 2009

Hemma igen.

Skönt men konstigt. Tänk att man så lätt vänjer sig vid att vara på en plats. I morse när jag vaknade visste jag inte vara jag var, i mitt eget hem... Hörde hur Melker låg och grymtade men jag tyckte att ljudet kom från fel håll, det kändes konstigt ända till jag upptäckte att jag inte befann mig där jag trodde att jag var.

Gjorde en liten ljusbricka för att önska mig själv välkommen hem och för att få lite stämning i vårt kaos av ouppackade saker.



Brickan är ett relativt nytt inköp, från loppis såklart. Rosen köptes i en söt inredningsbutik i Mora, House of Olivia.

Jag vill också passa på att visa en fin present som gjorde mig så glad!


Jag har fått en alldeles egen pysselpåse!...

...och en alldeles egen pysselsax. Tack så hjärtligt Gull!

God kväll.

/Lina

2 kommentarer:

  1. Ja, ibland vet man knappt vad som är upp eller ner längre.. jag skulle ha åkt bort igen igår, men det känns skönt att det inte blev av när man inte är helt frisk..

    VIlken häftig pall i inlägget nedan, den hade jag nog försökt smuggla hem.. ;-)

    SvaraRadera
  2. Hej min vän, det blev inte så mycket denna gång, men det var lika härligt att träffas som vanligt. Du ger mig energi! Jag ser att du hittade den lilla butiken, visst är det fint där? Själv har jag jobbat, lördagkväll vart det träning efter att jag kom hem av ren frustration, men den gör mig gott och igår var jag iväg och dansa. För mig är det medicinen mot allt, ha på bra musik på hög volym och dansa där hemma, sen känns det bara underbart och INTE grått. Önskar att vi hade haft mer tid, men men/kramisar

    SvaraRadera