lördag 7 november 2009

Oro i färg.

Oro i färg, ungefär som jag känner mig.

Vi är tillbaka i stan efter en tid i Dalarna. Det är ovant som vanligt, och trångt.

Jag har varit produktiv, försökt sätta färg på en grå höst och täljt tills armarna värkt.

Jag köpte en Orkidé för att jag tyckte det behövdes. Den blommar för den som vill se genom tjocka timmerväggar. Väntar på mig.

(Dessvärre tog batteriet i kameran slut innan jag hann ta några bilder, det får bli nästa gång.)

Här, enkel Oro i färg. Fick pryda vår bro när vi festade för ettåringen.

/Lina

6 kommentarer:

  1. Tänk att oro kan vara så fin...
    Kram

    SvaraRadera
  2. Jobbigt med oro.
    Även om den är så fint gestaltad...

    Kram

    SvaraRadera
  3. Fin "Oro i färg" - blir egentligen mest varm inombords när jag tittar på den och gillar färgerna och det blommiga tyget!

    SvaraRadera
  4. Jag tycker om sådana där oro:ar. Och andra också. SKulle kunna ha sådana hängande i olika material överallt om jag hade plats.

    Jobbigt med oro inuti. Men ibland så kan det ordna upp sig om man skapar.

    SvaraRadera
  5. Jag tycker den är så söt och du likaså när du oroar för där finns kreativiteten. kram

    SvaraRadera