lördag 14 februari 2009

Till alla hjärtan.

Vi skickar en alla hjärtan hälsning, Melker och jag. Hoppas denna bild kan sprida lite lycka! jag kan i alla fall inte låta bli att le tillbaka. Det liksom smittar...
Som sagt är vi för tillfället i Dalom, hittade till ett par loppisar igår men framför allt till mormors guldgruva:) Kan ni gissa vad det är? Jo, hennes linneskåp... Jag fick endel gamla spetsar och tyger:) Jag blev så glad! Kunde inte hålla mig från att börja pyssla med något igår kväll och här ser ni resultatet av min lilla systuga.
(Bilden är inte den bästa)
Ser ut att bli ännu en dalakudde. Framstycket på "dalakudde nr.2" är färdigt och kommer på bild till veckan. Vet inte varför jag snöat in på detta dalatema? Kanske är det någon slags hemlängtan som skiner igenom...
Ha det så himlans bra alla fina goda!
/Lina

6 kommentarer:

  1. En så´n go bild på gullungen. Helt klart en "det-kniper-till-i-hjärtat-bild"!!!

    SvaraRadera
  2. Det leendet föll man direkt för.
    Vilka fina spetsar mm. Det är ungefär som att vinna på lotteri när man får sådana gåvor.
    Alla hjärtansdags kram från Carina i Lilla vrån.

    SvaraRadera
  3. ihhhhhh vad spännade med dina syprojekt, jag är ju urrudis på sykonsten, du äger!

    melker smittar, jag ler och blir alldeles varm i hela hjärtat, hjärtligvarmkram till er båda//lotten

    SvaraRadera
  4. Vilken härlig skatt! Och det menar jag om båda bilderna :-) Får se om jag hittar några bortglömda fynd när jag ska ner i källarförrådet och rota.

    Ja, jag har tänkt precis likadant, tänk vad många små minikoppar från förr det finns som är så vackra, men det finns inget som jag kan använda dem till.

    SvaraRadera
  5. Jag blr alldeles varm i kroppen av lilla Melkers leende... helt bedårande!!

    Och vilken skattgömma sen...ojoj


    kraaam
    Ann-Catrin

    SvaraRadera
  6. Hej Lina
    Du får gärna länka mig
    Kram Malin

    SvaraRadera