tisdag 24 februari 2009

Ensam.

Jag och Melker är fortfarande i Dalom, men pappan har åkt hem. Fy så hemskt! Det är första gången vi är utan varandra sedan Melker kom och det känns så väldans tomt. Igår fick jag dåligt självförtroende vad jag än skulle göra med min lilla bara för att inte pappan fanns där och stöttade, bekräftade... Tänk så liten man kan bli ibland. Idag är allt dock mycket bättre, Melker har fått fart på sin lilla mage och mamman är lite mer självsäker:) Det har dock inte funnits tid för så mycket pysslande de senaste dagarna så jag visar lite viterbilder från gården istället...

I denna gamla ombygda lada bor vi när vi är hemma, även kallad salongen.

Nej nu ska vi ut i vintersolen och mysa!

/Lina

2 kommentarer:

  1. Ååå så mysigt och idylliskt. Precis i min stil med röda små hus. Kram Madeleine

    SvaraRadera